داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مشتاق عشق: رکوردی شیرین را ثبت کردیم

  • کد خبر: ۱۵۳۲۸۸
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
مشتاق عشق: رکوردی شیرین را ثبت کردیم
مدیرفنی تیم شنای موج‌های آبی مشهد گفت: در ۱۹ دوره برگزاری لیگ، همیشه روی سکو بودیم و امسال هم برای دهمین بار کاپ قهرمانی را به مشهد می‌آوریم.

مجید مشتاق عشق در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز به عملکرد عالی شناگران مشهد در لیگ امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و با لطف دوستان موفق شدیم بازهم عنوان قهرمانی را برای مشهدالرضا به ارمغان بیاوریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲۵ ورزشکار را برای لیگ امسال گلچین کرده بودیم و نکته حائز اهمیت این بود که بیشتر این شناگران در رده‌های سنی ۱۷ تا ۱۹ سال شنا می‌کنند. البته یکی دیگر از اتفاقاتی که آن را به فال نیک می‌گیریم، حضور بیش از ۱۰ شناگر استان در تیم‌های دیگر بود. به‌عنوان مثال تیم‌های نفت تهران و اریس اصفهان که عناوین دوم و سوم را کسب کردند، چند ورزشکار مشهدی داشتند و این مایه مباهات است.

مدیرفنی تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد به حضور اسپانسر‌ها در ورزش هم اشاره کرد و گفت: در ۱۰ قهرمانی اخیر، ۸ بار به کمک مجموعه موج‌های آبی در رقابت‌ها شرکت کردیم و جا دارد از مدیران این مجموعه تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم سایر بنگاه‌های اقتصادی هم به فعالیت‌های ورزشی وارد شوند و مطمئن باشید منفعت خودشان را از این قضیه برداشت خواهند کرد.

مجید مشتاق عشق در پایان گفت: از فردا برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته برای تکرار این عناوین قهرمانی و ساختن نسل‌های جدید، نیازمند حمایت متولیان ورزش هستیم. باید چند استخر قهرمانی در مشهد داشته باشیم تا بتوانیم بازهم نسل‌های طلایی برای شنای استان تربیت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->